برج های سفالی بسازید

برج های سفالی بسازید

برج های سفالی بسازید

+9گلدان های زیبای سفالی که در ایوان جلوی خانه شما به نمایش درآمده است ، احساس گرما ایجاد می کنند و به نوعی ژست مهمان نوازی برای مهمانان است. چرا با شخصی سازی اینکار، عملکرد هوشمندانه ای به آنها اضافه نکنیم؟ یک راه عالی برای این کار این است که شماره ی خانه خود را اضافه کنید و آن را به یکی از نمایشگرهای خاص تبدیل کنید!

این واقعاً یک ایده ی عملی است، زیرا یافتن اکثر شماره های خانه حتی وقتی که در معرض نمایش هستند به سختی امکان پذیر است . این گلدان های سفالی تزئین شده ، عملکردی از زیبایی را ارائه می دهند و راهی عالی برای گفتن “به خانه ی ما خوش آمدید!”، هستند.

آیا می دانید در واقع می توانید اینها را با موفقیت زیادی بسازید؟ شما حتما لازم نیست که مدرک هنری داشته باشید ، فقط تمایل به انجام اینکار و البته مواد مورد نیاز، لازم است. فقط بخاطر داشته باشید ، هرچه کیفیت مواد مورد استفاده شما بالاتر باشد ، بهتر است ، زیرا این دستگاه های کاشت در معرض عناصر طبیعی قرار می گیرند.

تعداد کاشت گلدانهای سفالی به تعداد شماره های آدرس شما ، اندازه آنها و طرحی که در ذهن دارید بستگی خواهد داشت. شما می خواهید از اعداد در اندازه ی بزرگتر استفاده کنید تا از فاصله ی دور دیده شوند.

ما به راحتی، یک صفحه نمایش به اشتراک خواهیم گذاشت ، اما ساخت آن نیز زیبا و سرگرم کننده است!

مواد مورد نیاز:

  • یک گلدان بزرگ سفالی با ظرف زیر آن
  • 2 گلدان سفالی متوسط
  • 2 گلدان سفالی کوچک
  • رنگ اسپری سفید
  • رنگ اسپری های مختلف
  • برچسب یا شابلون عددی
  • خاک گلدان
  • گیاهان مختلف

دستورالعمل های گام به گام:

نخست پایه و اساس گلدان :
بزرگترین کاشت را در لایه ای از رنگ اسپری سفید بپوشانید و اجازه دهید کاملا خشک شود. اگر رنگ سنتی سفالین را ترجیح می دهید ، از این مرحله صرف نظر کنید و کار را بدون اسپری شروع کنید. فقط قبل از ادامه ی کار از تمیز بودن کاشت اطمینان حاصل کنید.

بعد از خشک شدن کامل کاور بیرونی ، اکنون وقت آن است که شماره های خانه را اضافه کنید. برچسب ها یا شابلون های عددی را بردارید و مطمئن شوید که آنها را محکم روی کار قرار داده اید. اگر شکافی وجود داشته باشد ، رنگ رسوخ خواهد کرد و شما با دیدن این صحنه اصلا خوشحال نخواهید شد، بنابراین قبل از رفتن به مرحله ی بعدی شکاف را بگیرید یا در صورت لزوم با نوار محکم کنید.

حالا یکی از رنگهای متنوعی که از اسپری رنگ انتخاب کرده اید را انتخاب کرده و تمام قسمت های خارجی گلدان را رنگ کنید. با پوشاندن آن با روزنامه یا پلاستیک ، حتماً از بقیه ی گلدان ها در برابر اسپری شدن محافظت کنید. سپس بگذارید تا خشک شود.

پس از خشک شدن کامل رنگ روی گلدان های سفالی بزرگ، به آرامی برچسب های عددی را جدا کنید و بروید! اکنون این اعداد به زیبایی بر روی کاشت بزرگ شما تعبیه شده است.

حالا دو گلدان کوچکتر دیگر را با اسپری رنگ هماهنگ کنید.

زمان کاشت گیاه در گلدان ها و کامل کردن این نمایش زیباست.

یکی از گلدان های سفالی متوسط ​​را برعکس کرده و درون کاشت بزرگ قرار دهید.

خاک گلدان را در اطراف گلدان بریزید و قسمت بالای خاک را بدون پوشش بگذارید.

در خاک گلدان بزرگ یک تاک یا هر گیاهی که دوست دارید بکارید.

گلدان نقاشی شده با اندازه متوسط ​​را روی گلدان درج شده قرار دهید.

اکنون یک گلدان کوچک را به صورت وارونه درون گلدان متوسط ​​قرار دهید.

خاک را اضافه کرده و در اطراف گلدان کوچک، تعدادی گیاه بکارید.

آخرین و اما نه مهمترین کار این است که کوچکترین گلدان نقاشی شده را روی گلدان درج شده قرار دهید.

با خاک گلدان آن را پر کنید و چند گل زرق و برق دار به آن اضافه کنید تا برج زیبا و جدید سفالی خود را با شماره ی خانه به معرض نمایش بگذارید.

این کلیپ ویدیویی عالی را در YouTube می توانید ببینید. سبک های بسیار دیگری وجود دارد که می توانید خودتان آن ها را بسازید که به راحتی این سبک باشند. ساخت آنها بسیار سرگرم کننده است!

Rate this post

احسان قرقانی

دیدگاهتان را بنویسید