شناسه های طراحی منظره

شناسه های طراحی منظره

شناسه های طراحی منظره

طرح حیاط خلوت یا حیاط جلوی خود را با این ایده ها ، نکات و پروژه های اضافه شده تغییر دهید.
به روز کردن محوطه سازی منزل شما راهی عالی برای افزایش ارزش ملک شما و ایجاد فضاهای بیرونی برای استراحت و سرگرمی است. این که آیا شما می خواهید به جذابیت حاشیه ی حیاط جلویی خود بیفزایید یا حیاط خلوت را با قسمتی از ناهار خوری و اتاق سرگرمی عقب تر ببرید ، یا هر دو ، گزینه ها و ویژگی های زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارند. برای شروع تعیین آنچه که می خواهید در منظره جدید خود استفاده کنید از اطلاعات زیر استفاده کنید.

طراحی منظر (لنداسکیپ) حیات خلوت”

در حیاط خلوت می توانید فضایی را برای سرگرمی دوستان و خانواده خود با ایجاد آشپزخانه در فضای باز ، ویژگی های مربوط به آتش نشانی ، استخر و… فراهم کنید؛ یا می توانید یک باغ سرسبز ایجاد کنید که حیات وحشی را تداعی کرده و به شما حس آرامش و تأمل بدهد.
با این ایده های محوطه سازی ، شیوه زندگی در فضای باز و داخلی را در آغوش بگیرید:

لنداسکیپ حیاط خلوت

در حیاط جلویی ، می توانید با یک پیاده روی زیبا ، کار ساخت را تقویت کنید ، یا چمن خود را به نفع داشتن یک باغ دوستدار محیط زیست تغییر دهید.
با ایجاد یک لنداسکیپ در حیاط جلویی خانه که هم زیبا و هم مورد استقبال قرار بگیرد ، باعث برانگیختن حسادت همسایگان خود نیز خواهید شد:

چگونه لنداسکیپ خودم را طراحی کنم؟

قبل از شروع حفاری ، باید یک نقشه را در ذهن داشته باشید. با این چهار مرحله شروع کنید:

طرح کلی:
با یک طرح نادر از املاک یا منطقه خود شروع کنید تا در آن شروع به کار کنید. در این مقطع به مقیاس نیازی نیست ، بلکه ویژگی های دائمی و کلی همچون: خانه ، آلاچیق ، درختان بزرگ یا درختچه هایی که در محل خود ثابت شده اند ، قسمت هایی که در حال حاضر آسفالت شده اند، پاسیوها ، استخرها و غیره باید مد نظر قرار بگیرد.

اندازه گیری: آن طرح ناهنجار را کنار گذاشته و همه چیز را اندازه بگیرید. به اندازه گیری های روی طرح توجه داشته باشید. توجه داشته باشید که جای پنجره ها و درها در چشم اندازها و طرح های رفت و آمد کجاست. و همچنین محل های شیر آب و برق کجا قرار دارند.

انتقال: نقشه املاک خود را به روی کاغذ نمودار انتقال داده و مقیاس آن را برآورد کنید. این تبدیل به نسخه اصلی شما خواهد شد. به الگوهای آفتاب و سایه ، مناطق مستعد باد ، شیب ها و غیره توجه داشته باشید.

ردیابی: از کاغذ ردیابی بالای قسمت نسخه ی اصلی خود استفاده کنید و شروع به آزمایش با طرحها کنید.

آیا برنامه ای برای طراحی منظره وجود دارد؟

اگر می خواهید برنامه و طرح خود را در طراحی منظره شخصی تان امتحان کنید ، برنامه هایی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند ، از جمله Home Outside ، iScape ، Landscaper’s Companion و موارد دیگر. Home Outside از مشاوره تلفنی و تصویری با طراحان حرفه ای منظره برای تکمیل طرح های انجام شده از راه دور ، خدمات ارتقا یافته ای ارائه می دهد.

دریافت یک طراحی لنداسکیپ چقدر هزینه دارد؟

مانند اکثر پروژه های بهسازی خانه ، بسته به اندازه و دامنه پروژه ، قیمت می تواند بسیار متفاوت باشد. صاحبان خانه می توانند انتظار داشته باشند از 2000 دلار تا 8000 دلار برای یک طراحی منظره ی حرفه ای برای املاک خود هزینه کنند. به عنوان یک قاعده کلی ، صاحبان خانه تقریبا 10٪ از ارزش خانه خود را صرف محوطه سازی می کنند.

Rate this post
برچسب ها :

احسان قرقانی

دیدگاهتان را بنویسید