بررسی قیمت های دیوار سبز گاردن مارکت

قیمت دیوار سبز (گرین وال) | Green Wall

قیمت دیوار سبز و هزینه نصب دیوار سبز به عوامل مختلفی مانند: گیاهان به کار رفته در دیوار سبز، سیستم زهکشی و آبیاری، نوع خاک به کار رفته، اندازه پنل گیاهی، طبیعی یا مصنوعی بودن گیاه و میزان پوشش گیاهی بستگی دارد. عواملی

هزینه دیوار سبز

همانند تمام فناوری های جدید، سیستم‌های دیوار سبز ارزان نیستند، اما چند سطح قیمت‌گذاری برای متناسب کردن بودجه شما وجود دارد. ​

اگرچه اندازه محل و مساحت در نظر گرفته‌شده برای راه اندازی دیوار سبز نقطه شروعی‌ برای قیمت‌گذاری دیوار سبز است اما عوامل دیگری نیز وجود دارند که در قیمت دیوار سبز تأثیر گذارند. در پروژه‌های کوچک‌تر از تأسیسات کمتر، کادر اجرایی کمتر و فضاهای کوچک‌تر استفاده می‌شود، بنابراین هزینه‌ها کمتر خواهد شد. از طرفی در پروژه‌های بزرگ‌تر تجهیزات موردنیاز را با هزینه کمتری می‌توان جمع کرد لذا ازنظر اقتصادی پروژه‌های بزرگ‌تر مقرون به‌صرفه‌تر هستند.

چرا باید برای دیوار سبز هزینه کرد؟

زمان تحلیل قیمت دیوار سبز برآورد پس‌انداز بلندمدت هزینه‌ها باید در نظر گرفته شود به‌ عنوان‌ مثال دیوار سبز به دلیل تأثیری که بر سیستم سرمایشی و گرمایشی ساختمان می‌گذارد، می‌تواند در مصرف انرژی ساختمان در طول یک‌عمر صرفه‌جویی کند.

دیگر مسائل تاثیرگذار بر قیمت دیوار سبز:

  • مکان دیوار سبز: اینکه دیوار سبز داخلی یا خارجی است. محل موردنظر برای اجرای دیوار سبز، اندازه و میزان دسترسی آن
  • مدل دیوار سبز: دیوار سبز مدولار، شبکه های سیمی، سیستم کابلی، سیستم نمد پلیمری، سیستم هیدرویونیک
  • طراحی دیوار سبز و جزئیات آن: اینکه دیوار سبز یک مربع ساده باشد یا دارای طراحی پیچیده‌
  • تجهیزات و محل سیستم آبیاری دیوار سبز
  • فاصله برای حمل‌ و نقل دیوار سبز
  • زمان‌بندی پروژه ازجمله قرارداد رشد گیاهان

هزینه‌های نگهداری دیوار سبز

هزینه‌های نگهداری دیوار سبز را نیز باید  نظر گرفت. عوامل نگهداری همانند  آب جهت آبیاری، کود، جایگزینی گیاهان، از بین بردن علف‌های هرز و مدیریت آفات و بیماری گیاهان .

برای نگهداری از دیوار سبز، باید محل اجرایی پروژه به‌طور منظم بازرسی شود و سیستم آبیاری و زهکشی، کشش مجدد کابل‌ها و یا تعمیر اتصالاتی که بروی دیوار قرارگرفته‌اند مرتباً مورد ارزیابی قرار گیرند. هزینه احتمالی طراحی پوشش‌های اضافی در طول اجرای دیوار سبز و مشکلات غیرمنتظره ناشی از نصب، زمان بررسی قیمت گرین وال در نظر گرفته می شوند.

 

ما در مجموعه گاردن مارکت در تلاش هستیم با مناسب ترین قیمت و کیفیتی تضمینی زیباترین پروژه های دیوار سبز را برای شما مشتریان عزیز طراحی و اجرا نماییم. برای اطلاعات بیشتر با شماره 07136351637 و 09176056005 تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

احسان قرقانی

دیدگاهتان را بنویسید