تزیین دیوارهای فضای باز

16 روش برای تزیین دیوارهای فضای باز در آب و هوای گرم

تزیین دیوارهای فضای باز

اتاق های فضای باز، روند تزئینی عمده ای دارند. آنها یکی از بهترین راه ها برای استفاده عالی از فضای حیاط استفاده نشده و در عین حال لذت بردن از خانه در ماه های گرم سال هستند. تزئین دیوارهای بیرونی باعث می شود که وقت شما در فضای زندگی با نقاشی های دیواری شما جذاب تر شود. بهترین قسمت این است که روش های بسیار جالبی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید. ایده های زیر روش های مورد علاقه ما برای تزئین دیوار بیرونی را به اشتراک می گذارد.

علامتگذاری سفارشی روی علامت استخر
علامتگذاری سفارشی روی علامت استخر

1. در علامتگذاری سفارشی روی علامت استخر حیاط خلوت خود سرمایه گذاری کنید.

در این مقاله ایده ای وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا افراد مجتمع شما از شروع فصل استخر مطلع شوند. Creative Tonic Design این فضای بیرونی را با یک تابلوی استخر آلومینیومی در فضای باز به سطح بعدی ارتقا داده است. برخلاف انواع دیگر فلزات ، آلومینیوم زنگ نمی زند. با این وجود اکسید می شود. با گذشت زمان ، این نوع خوردگی یک سطح سخت اضافی با ظاهری ناهموار و روستایی را ایجاد می کند.

استفاده از دیوار سبز طبیعی

2. با استفاده از دیوار سبز طبیعی یک دیوار ویژه ایجاد کنید.

وقتی می خواهید فضاهای بیرونی ساختمان خود را سر و سامان دهید ، به طبیعت اصلی نگاه کنید. در خانه ای که توسط سازندگان «Matarozzi Pelsinger » بازسازی شده است ، یک دیوار بتونی به لطف سرسبزی طبیعی به یک ویژگی خیره کننده تبدیل شده است. بهترین گیاهان برای استفاده باید گیاه بومی منطقه ی شما باشد. اگر گیاهانی می خواهید که بتوانند در برابر گرما و رطوبت تابستان مقاومت کنند ، بدنبال انواع گیاهان مقاوم در برابر خشکسالی باشید که در قسمت های جنوب شکوفا و سرسبز بمانند.

پاروهای قایقرانی
پاروهای قایقرانی

3. یک اطلاعیه ی ساحلی با پاروهای قایقرانی ایجاد کنید.

یک تابلوی نقاشی زیبا با طرحی از دو پاروی قایق رانی چوبی قدیمی را می توان با طراحی شرکت «Pinney Designs» به یک اطلاعیه ی فضای باز بر روی یک کلبه ی ساحلی تبدیل کرد .از توری های ماهیگیری ، تله های خرچنگ ، و شناورهای قدیمی و عتیقه ی ماهیگیری نیز می توان برای تزئین دیوارهای بیرونی استفاده کرد.

نقاشی دیواری میهن دوستانه

۴. یک نقاشی دیواری میهن دوستانه را در نظر بگیرید.

خانم «Paranjape»، به دلیل آنچه که او زیبایی شناسی “جدید کلاسیک” خود می خواند،یکی از برترین طراحان داخلی Nashville است. وی با آویختن یک نقاشی دیواری سفارشی پرچم آمریکا و یک پاسیوی سرپوشیده با آشپزخانه در فضای بیرون از خانه احساس دلبستگی و آرامش می کند.

تزئین دیوار با یک ساعت

5.دیوار فضای باز را می توانید با یک ساعت تزئین کنید.

شما هرگز آرزوی سفر تفریحی با فضای باز لاکچری که توسط معماران Brandon طراحی شده است را نخواهید کرد. آشپزخانه ای عالی به پاسیوی زیبایی که در مناطق مختلفی برای ریلکس کردن و صرف غذا در نظر گرفته شده ، باز می شود. یک ساعت شیک و محفوظ در برابر هوای آزاد که به اتاق نشیمن دنج وصل شده و شومینه ای که در قسمت عقب آن جاسازی شده است.

6. چگونه می توان یک استخر را پر کرد؟

این استخر نیمه محصور شده، توسط طرح کریستینا کرستین اجرا شده که دارای یک دیوار گلدان تاجی زیبا با نگهدارنده های طلایی رنگ و دارای یک بافت چکش کاری شده دوست داشتنی است. در مرکز آن یک تلویزیون در فضای باز قرار دارد که برای تماشای تلوزیون زمانیکه طولانی مدت در استخر هستید بسیار ایده آل است. هنگام تزئین فضای بیرونی ، وسایلی را برای استفاده در فضای باز انتخاب کنید که به راحتی همان وسایلی باشد که در خانه استفاده می کنید. چراغ ایستاده ، ست مبلمان و میز قهوه نمونه های کاملی هستند.

فضای باز خود را با اشیایی که مخصوص فضای باز ساخته شده اند تزیین کنید.

7. فضای باز خود را با اشیایی که مخصوص فضای باز ساخته شده اند تزیین کنید.

اشیایی ساخته میشوند که در برابر آب و نمک مقاوم بوده و تزئینات خارق العاده ای برای دیوارهای بیرونی محسوب میشوند. هنگام ایجاد این پاسیو ، گروه طراحی McCann ، با یک تخته ی موج سواری دیواری این طرح را به تصویر کشید.

دیوار نمای بیرونی را در کانون توجه قرار دهید.

8. دیوار نمای بیرونی را در کانون توجه قرار دهید.

سکوی پشت بام را با یک دیوار ویژه ی ساخته شده از AstroTurf سوراخ کنید. این یک نمونه از طرح Matt White Custom Homes است که میشود با آن به میهمانان خوش آمد گویی گفت. ویژگی های اضافی مانند شومینه و تلویزیون در فضای باز ، از عواملی هستند که می توانند شما را از انزوا نشینی دور کرده و اشتیاق را در شما به وجود بیاورند.

از گل و گیاه طبیعی نهایت استفاده را ببرید.

9. از گل و گیاه طبیعی نهایت استفاده را ببرید.

تزئین دیوار با فضای سبز، راهی جالب برای سبزه کاری فضای بیرونی است. طراح جاناتان ریچمن (Jonathan Rachman Design ) این پاسیوی دوست داشتنی را با یک داربست چمنی زیبا برجسته کرده است. الگوی پرطرفدار الماس، قسمت نشینمن دنجی را برای شما خلق می کند.

یک طاقچه ی مصنوعی بیرونی ایجاد کنید.

10. یک طاقچه ی مصنوعی بیرونی ایجاد کنید.

برای ایجاد یک طاقچه ی مصنوعی لازم نیست منتظر روز تعطیلی خاصی باشید. بعنوان مثال طراح داخلی Kelly Nutt از چند قطعه ی تزئینی برای ایجاد این طاقچه استفاده کرده است. یک میز کنسول باریک به عنوان یک طاقچه عمل می کند. پس از آن ، او از یک آینه بزرگ برای ایجاد یک نقطه ی کانونی استفاده کرد. چند گل و‌گیاه تزئینی نیز دید بصری را افزایش می دهد.

یک نرده ی چوبی را به یک ویژگی جذاب در فضای باز تبدیل کنید.

11. یک نرده ی چوبی را به یک ویژگی جذاب در فضای باز تبدیل کنید.

در اینجا نمونه ی دیگری از نحوه ی استفاده از گیاهان طبیعی برای تزئین دیوار بیرونی آورده شده است. تیم طراحی در Lauren Evans Interiors، یک نرده ی چوبی را با استفاده از پیچک به یک ویژگی شیک تبدیل کردند. الگوی متقاطع که توسط بوته های کوچک جلوی آن قرار دارد ، این سالن کوچک در فضای باز را جذابتر می کند.

به استخر خود عشق و علاقه نشان دهید.

12. به استخر خود عشق و علاقه نشان دهید.

بله ، هنر در همه حال یک چیز است. آنا ماری ، صاحب خوش شانس این خانه با استخر روباز ، می گوید این بوم های فضای باز در تمام طول سال رنگارنگ و زرق و برق دار باقی می مانند. بخاطر داشته باشید ، قطعاتی از این دست باید محکم و سفت شده باشند تا از بین نروند و آسیب نبینند.

یک نرده ی ساده بگیرید و آن را فانتزی کنید.

13. یک نرده ی ساده بگیرید و آن را فانتزی کنید.

اگر یک حصار ناخوشایند ، زیبایی حیاط خانه ی شما را خراب می کند ، در اینجا یک روش ساده برای تبدیل آن به دیواری از جلوه های زیبا وجود دارد که دلتان می خواهد ساعت ها به آن خیره شوید. طراحان منظره ، Greenery NYC ، این حصارهای ناخوشایند را با نرده های بامبو می پوشانند. این ماده نسبتاً ارزان است و شما می توانید آن را در اکثر موارد بهسازی در منزل با رول های مناسب خریداری کنید.

از رنگ برای ایجاد تنوع در سطح جدید استفاده کنید.

14. از رنگ برای ایجاد تنوع در سطح جدید استفاده کنید.

صاحب این خانه می خواست که پاسیوی فضای باز آنها به طور یکپارچه متاثر از فضای داخلی ساختمان شان باشد. از این رو، Coffman Studio که تیم حرفه ای در ایجاد چشم انداز های جدید و متفاوت است به آنها کمک کرد تا به هدف خود برسند. دیوارهای رنگ آمیزی شده در فضای باز مطابق با رنگ آمیزی فضای داخلی است و باعث می شود هر دو منطقه ارتباط بیشتری با هم داشته باشند. دیوار سرامیکی هنری به زیبایی بیشتر فضای بیرون کمک کرد.

اشیاء درجه ی یک با تخته موج هایی از جنس درخت انگور

15. اشیاء درجه ی یک با تخته موج هایی از جنس درخت انگور

در اینجا یک مثال دیگر وجود دارد که دارای یک تخته موج سواری در حیاط پشتی است که توسط AGK Design Studio به زیبایی طراحی شده است. دوست داریم به شما نشان بدهیم که چگونه این دیوار پوشیده شده با تخته موج باعث برجسته شدن این فضای غذاخوری در فضای باز نیمه بسته، شده است. یخ زدگی روی کیک با پرده درست شده است. پارچه ی آبی و سفید در فضای باز به همراه یک نیم پرده فضای زیبایی از غذا خوردن در این گوشه ی دنج را به وجود آورده است. نکته ی مفید: از مواد در فضای باز نیز می توان برای پوشاندن یک دیوار بیرونی غیر جذاب استفاده کرد.

ایجاد یک دیوار سبز در فضای باز

16. ایجاد یک دیوار سبز در فضای باز

باغ های عمودی یک روش خارق العاده برای زیبا سازی دیوار بیرونی هستند. این مورد که در وبلاگ PlantsOnWalls وجود دارد ، 72 سرخس کوچک را برای ایجاد این دیوار در نظر گرفته است. آنها در یک دیوار که بصورت اتوماتیک آبیاری میشوند، در یک قاب مسی دیدنی و جذاب نصب شده اند. با گذشت زمان ، مواد فلزی طی سالیان دراز یک بخش سر سبز دوست داشتنی را به وجود می آورند.

4.6/5 - (8 امتیاز)

احسان قرقانی

دیدگاهتان را بنویسید