مبلمان فضای باز برای تابستان

مبلمان فضای باز و اهمیت آن

روزهای طولانی تر و شب های گرم برای تفریح ​​و استراحت شما در فضای باز مناسب هستند. اما اگر ایوان ، بالکن یا پاسیوی شما خیلی جذاب نیست ، ممکن است زمان سرمایه گذاری در مبلمان راحت در فضای باز باشد. اما این به تنهایی ممکن است مشکل را به طور کامل حل نکند. چیدمان اشتباه می تواند منظره بالکن یا فضای سبز شما را خراب کند و یا غذا خوردن در فضای باز را سخت کند.
خوشبختانه ، بهترین چینش مبلمان برای فضای باز شما و نیازهای شما می تواند باعث شود که از زمان صرف شده در فضای  سبز باز لذت بیشتری ببرد. بنابراین چه تنها باشید و چه میزبان یک مهمانی شام ، این ایده های نشستن به شما کمک می کند تا از فضای بیرونی خود نهایت استفاده را ببرید.

 

1- یک فایرپیت(شومینه فضای باز)با صندلی های تعبیه شده بسازید.

مبلمان فضای باز

به طور معمول وقتی به نشستن در فضای باز فکر می کنیم ،سازه های ساختمانی در ذهن شما نیست. با این حال ، این پروژه DIY که در این وبلاگ به نام Charleston Crafted اجرا می‌شود ممکن است اوضاع را تغییر دهد. آنها یک مکان نشیمن دنج و متشکل از یک فایرپیت با نیمکتهای فضای باز و باغچه هایی با استفاده از الوار و سنگفرش ایجاد کردند. بهترین قسمت؟ پروژه آنها با چسب ساختمانی مونتاژ می شود و به ملات نامرتب احتیاج ندارد. نتیجه آن،یک کنج مناسب برای تفت دادن مارشمالو بر روی آتش است.

 

2- یک اتاق دنج در فضای باز ایجاد کنید

مبلمان فضای باز

با وجود یک فضای نیمه محصور مثل این دیزاین آنه مایکلسن،شاید در طول تابستان دیگر هرگز نخواهید به داخل خانه پا بگذارید.هدف از این کار ایجاد یک اتاق در فضای باز بود که با وسایل راحتی که در داخل خانه یافت می شود تجهیز شده باشد. صندلی های مقاوم در برابر آب و هوا و دو میز کوچک بتونی مصنوعی،محلی مناسب چهار نفر برای لم دادن و استراحت ایجاد کرده اند.وقتی زمان تماشای فیلم است ، می توان صندلی ها را به سمت تلویزیون چرخاند.

 

3- فضایی دوست داشتنی و خلوت در فضای باز بسازید

مبلمان فضای باز

آریل ریچاردسون ، بنیانگذار شرکت طراحی داخلی ASR Design ، می گوید که نوع مورد علاقه او در مبلمان فضای باز ، حصیر چهار  است ، همانطور که در بالا نشان داده شده است زیرا در طول سال دوام خواهد داشت و عناصر را حفظ می کند. یک سرویس ناهار خوری مانند این مجموعه ای که او اضافه می کند ، محیط مناسبی را برای گپ صمیمی همراه با نوشیدن قهوه دلپذیر یا جشن های تابستانی دوستانه ایجاد می کند. در حالی که داشتن یک مکان برای نشستن بسیار مهم است ، نور مناسب در شب حال و هوای فضا را ایجاد میکند. ریچاردسون پیشنهاد می کند چراغ های رشته ای را آویزان کرده و سپس خود را با فانوس و شمع محاصره کنید.
یکی دیگر از عناصر اساسی که باید در نظر گرفت فرش در فضای باز است. این واقعاً می تواند به شما کمک کند تا چیدمان خود را یکپارچه و به هم متصل کنید در حالی که چیزی راحت در زیر پا ایجاد می کند. ریچاردسون فرش چاپ هندسی را انتخاب کرد که به گفته او می تواند به راحتی با انواع سبک های دکور جفت شود.
این طراح داخلی می افزاید ، چه با یک پاسیوی حیاط خلوت کار کنید و چه یک بالکن آپارتمانی ، گیاهان عامل اصلی ایجاد یک بهشت ​​کوچک است. در اینجا او انواع مختلفی از گیاه را انتخاب کرد که مراقبت از آن آسان است.

4- به فضای بیرون خود رنگ اضافه کنید

مبلمان فضای باز

آریل ریچاردسون از ASR Design مبگوید فراموش نکنید که وسایل را با کوسن و روکش بپوشانید. آنها می توانند حضور طرح ها و رنگ های جذاب را تضمین کنند که فضای بیرونی را بدون خرج زیاد، زیبا میکند. همچنین می توان آنها را به راحتی و در موارد مختلف و تعطیلات عوض کرد.

 

5- یک سالن فضای باز ایجاد کنید

مبلمان فضای باز

صندلی های توکار در اطراف یک میز ناهار خوری در فضای باز روشی زیبا برای ایجاد یک سالن اختصاصی است. این مثال توسط “دیزاین آنه مایکلسن” موضوع را اثبات می کند. طراح داخلی می خواست آن نقطه بیشتر احساس داخل بودن ایجاد کند تا بیرون بودن. افزودن سایه بان به شما کمک می کند تا کمی از آفتاب تابنده پوشیده شود و از احساس محصور بودن جلوگیری کند.

 

6- با جزئیات هوشمندانه به فایرپیت جذابیت ببخشید

مبلمان فضای باز

از این نشیمن راحت در فضای باز توسط “معمار مایکل من” دیدن کنید. به مهره های شیشه ای رنگ پریده کم رنگ در فایرپیت توجه کنید. آنها هم نسوز و هم سازگار با محیط زیست هستند که شما و مهمانان خانه را در حالی که در فضای باز نشسته اید،مسحور میکنند. کوسن های قرمز رنگ و براق مبلمان حصیری باعث می شود که وقت سپری شده در حیاط دلپذیرتر باشد.

 

7- مبلمان فرفورژه را مد نظر قرار دهید

مبلمان فضای باز

“لوک کالدول” ، طراح داخلی و “کلینک رابرتسون” ، پیمانکار دو نفر موسس شرکت ساختمانی Timber and Love و نمایش تلویزیونی اصلاح خانه Boise Boys هستند. آنها این مشاوره را برای ایجاد اتاق ایده آل در فضای باز ارائه می دهند. آنها معتقدند سرمایه گذاری در یک فضای حیاط خلوت هر چند کوچک ، ارزش چشمگیری و حتی لذت بهتر را به یک خانه اضافه می کند.
در اینجا آنها یک پاسیوی بتونی با مبلمان آهن فرفورژه (از جمله یک فایرپیت قابل حمل) ایجاد کردند. مواد بسیار سنگین تر از حصیر ، چوب یا آلومینیوم است ، بنابراین نگران باد بردن وسایل خود در هنگام طوفان نباشید. آنها می گویند بهترین کار این است که بدنبال قطعاتی بروید که با پوشش مقاوم در برابر آب و هوا کار می کنند ، که باعث می شود آهن زنگ نزند.

 

8- پاسیوی خود را با یک فایرپیت گازی شخصی کنید

مبلمان فضای بیرونی

لنگر انداختن این نشیمن جذاب در فضای باز توسط Anne Michaelsen Design یک فایرپیت گازی سفارشی است که نور و گرما را در شبهای خنک تابستان فراهم می کند. فضای بیرون به گونه ای طراحی شده است که به عنوان سالن پذیرایی در فضای باز عمل کند. به راحتی ، چند قدم با نوار داخلی واقع در اتاق نشیمن خانه فاصله دارد. انبوه گیاهان از چمن های بلند تا درختان کوچک گرمای طبیعی را به پاسیوی سنگی می دهد. چراغ های رشته ای بالای سر نور علی نور است – آنها شب ها ستاره های چشمک زن را تقلید می کنند.

9- محلی صمیمانه برای استراحت کنار استخر بسازید

مبلمان فضای باز

این خانه دوست داشتنی که توسط معمار Ed Parker از Alisberg Parker و طراح داخلی Lauren Williams از Lauren Jayne طراحی شده است ، دارای چندین مکان نشیمن مجزا در مبلمان فضای باز است که همه در زیر سایه بان سدری قرار گرفته اند تا جو فضا را به سطح خودمانی تری برساند. در نزدیکی استخر به دلیل اینکه دور تا دور فضا مبل چیده شده، یک مکان نشستن قابل توجه وجود دارد. در محور بالایی یک چراغ روشنایی در فضای باز قرار دارد ، که شب ها روی سالن نشیمن فکوس میکند .

10- مکان مناسب را برای صرف غذا در فضای آزاد ایجاد کنید

مبلمان فضای باز

اینجا بخشی دیگر مبلمان فضای بیرونی است که ما توسط تیم های Alisberg Parker و Lauren Jayne ذکر کردیم. این مکان گود دارای قسمت نشیمن ، محل گریل کردن و میز ناهار خوری بزرگ در فضای باز است. یکی دیگر از موارد خوبی که باید بدانید این است که این فضا در مجاورت با اتاق خانوادگی داخلی و آشپزخانه است که باعث می شود فضای بیرونی بیشتر به عنوان یک فضای افزوده شده به خانه باشد.

11- تراس را به یک استراحتگاه تماشایی تبدیل کنید

مبلمان فضای باز

با این ایده که از طرف اما اودانل طراحی شده‌است ، هر تراس می‌تواند به یک جی دنج سبز تبدیل شود . گیاهان قرار داده‌شده از نظر استراتژیک بر روی این ایوان، مقداری فضایی سبز و حریم خصوصی کمی را برای استراحت و شام خوردن بدون از دست دادن مناظر باشکوه شهر فراهم می‌کنند. ما مخصوصاً پیشنهاد و تشویق می کنیم که هرکسی  هنگام غروب روی یکی از صندلی های اتاق نشیمن بنشیند و منظره ای فوق العاده از غروب خورشید را بدست اورد .

 

12- فضای ایوان جلویی خود را به حداکثر برسانید

مبلمان فضای بیرونی

اگر از ایوان جلوی خود برای نگهداری دوچرخه استفاده می کنید ، گوش دهید. این یک فضای باز با ارزش است که نباید هدر رود. در اینجا ، آبه فنیمور ، بنیانگذار و طراح داخلی استودیو تن 25 ، از چند بخش اصلی برای ایجاد یک جای دنج در شبهای تابستان به بهای یک ایوان استفاده کرد. صندلی های چهارفصل آبی Adirondack مکان ایده آل را برای دست تکان دادن به همسایگان ایجاد می کنند. اما مقاومت و سختی در برابر به نتیجه رستندن ایوان این است که هر کسی را در نزدیکی دعوت می کند تا خستگی خود را بیرون.

 

منبع: thespruce

5/5 - (1 امتیاز)

احسان قرقانی

دیدگاهتان را بنویسید